loading...
tip-top
Mozhgan بازدید : 594 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

عروس و داماد

زنان به جز نیازهای روحی شان از قبیل دوست داشته شدن، تعلق داشتن، آزادی و تصویر زیبا از خود، از همسرانشان ده اصل اساسی برای داشتن زندگی زیبا و موفق هم می خواهند که بدین شرح است:

Mozhgan بازدید : 253 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

میزان مصرف: روزانه نصف فنجان کلم پخته یا یک فنجان کلم خام. ابتکار به خرج داده و غذا و سالادهای متنوع تهیه و میل کنید.

سیب

سیب

سیب سرشار از فیبرهای حلال است و می‌تواند میزان قند خونتان را ثابت نگه دارد. یک عدد سیب متوسط حاوی 4 گرم فیبر به ویژه پکتین است که می‌تواند میزان کلسترول را کاهش دهد.

برای افرادی که می‌خواهد شکمی تخت داشته باشند توصیه می‌شود که روزانه 3 عدد سیب میل کنند.

نتایج پژوهش‌های متعدد نشان می‌دهد مصرف سیب نه تنها باعث کاهش وزن در زنان می‌شود بلکه میزان گلیسمی خون آن‌ها را نیز کاهش می‌دهد. توصیه می‌کنیم سیب را با پوست میل کنید.

میزان مصرف: روزانه یک عدد سیب میل کنید. سیب حاوی 80 کالری است و یک عصرانه‌ی ایده آل محسوب می‌شود.

Mozhgan بازدید : 1122 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

 

چطور باید به پدر و مادرم بگویم که برای اولین بار عادت‌ماهیانه شده‌ ام؟
طبیعی است که برای گفتن این خبر کمی احساس خجالت کنید. در بعضی خانواده‌ها، حرف زدن درمورد مسائلی که مربوط به بدنتان می‌شود کار سختی نیست. در این نوع خانواده‌ها حتی ممکن است برای این اتفاق برایتان جشن بگیرند!

اما بعضی خانواده‌ها هم هستند که در آنها این مسائل کمی خصوصی‌تر است، به همین خاطر ممکن است آن دختر نداند که چه باید بگوید یا اصلاً به چه کسی باید بگوید. اما این خبر لازم است که حداقل به یکی از بزرگترهای خانواده گفته شود. می‌توانید آن فرد را به کناری بکشید و خیلی روشن و واضح مطلب را به او بگویید. مثلاً بگویید، "من برای اولین بار عادت‌ماهیانه شده‌ام. می‌تونی کمکم کنی و وسایل موردنیازم را برام تهیه کنی؟"

Mozhgan بازدید : 1095 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)
 
دانلود فیلم آموزش لهجه امریکایی American Accent Video Training Program
 
فیلم آموزشی American Accent Video Training Program به شما کمک می کند تا در زمانی بسیار کوتاه مانند یک فرد امریکایی صحبت کنید. امروزه کاربرد لهجه امریکایی نسبت به لهجه بریتانیایی بسیار گسترده تر شده و یادگیری آن یکی از دغدغه های بزرگ هر زبان آموز به شمار میرود. این مجموعه تکنیک هایی را به شما آموزش می دهد که در تقویت لهجه شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود و پس از اتمام دوره های آموزشی این مجموعه قطعآ تسلط شما بر لهجه زبان امریکایی بسیار افزایش خواهد یافت و می توانید با لهجه امریکایی مانند لهجه زبان مادری خود صحبت کنید. این مجموعه توسط کمپانی Pronunciation Workshop منتشر شده و سازنده ی آن Paul S. Gruber کارشناس ارشد بین المللی CCC-SLP و پاتولوژیست و متخصص برجسته در زمینه آموزش لهجه آمریکایی می باشد که درباره مجموعه خود می گوید ما مطمئن هستیم که شما با استفاده از این مجموعه به نتایج سریع و قابل توجهی در زمینه آموختن لهجه امریکایی دست خواهید یافت و همچنین یادگیری لهجه امریکایی با کمک این مجموعه بسیار اسان و مهیج برای شما خواهد بود و پس از اتمام دوره هایی آموزشی این مجموعه شگفت زده خواهید شد چرا که به تسلطی کامل بر لهجه زبان امریکایی دست خواهید یافت. همچنین این مجموعه در بیش 500 کمپانی معروف جهان مورد استفاده قرار میگیرد و کسانی مانند اساتید دانشگاه ها، پزشکان، مدیران، مهندسان و ... از این مجموعه بسیار عالی برای بهبود لهجه خود استفاده می کنند. بعلاوه این مجموعه برای دانشجویان کارشناسی ارشد بسیار مناسب است زیرا در این مقطع داشتن لهجه امریکایی بسیار مهم بوده و یکی از معیارهای مهم در کسب امتیاز می باشد که با کمک این مجموعه به راحتی می توانید این امتیاز بزرگ و ارزشمند را کسب نمایید. در این مجموعه 15 فیلم آموزشی با کیفیت بسیار خوب همراه با کتاب های الکترونیکی قرار دارد که در قالب یک دی وی دی آموزشی توسط تیم نرم افزار میهن دانلود تهیه شده و شما میتوانید به صورت کاملآ رایگان از سرورهای پرسرعت میهن دانلود آنرا دریافت نمایید.
Mozhgan بازدید : 363 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/baby.jpg


Dunstan Baby Language به شما می آموزد چگونه با نوزاد خود که هنوز قادر به حرف زدن نیست ، ارتباط برقرار کنید....
این مجموعه به شما می آموزد که از روی صداها و کلمات نوزادتان به خوبی تشخیص دهید که واقعا او چه می گوید و تمامی مشکلاتش را تشخیص و آرامش واقعی را به او هدیه کنید.

Mozhgan بازدید : 869 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (1)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/bike.jpg

با آغاز فصل تابستان علاقه مندان به دوچرخه سواری به نقاط مختلف از جمله کوهستان ها سفر خواهند کرد تا در دامن کوه به این ورزش بپردازند.اما آیا تا به حال به این نکته توجه کرده اید که دوچرخه سواری در کوهستان نیازمند داشتن تکنیک های خاص می باشد؟تکنیک هایی که علاوه بر حفظ سلامتی ، بتوان بهترین بهره را از محیط کوهستان برد.
از این رو فیلم آموزشی برای شما آماده کرده ایم که همین نکات را به شما خواهد آموخت.در این فیلم آموزشی شما دور زدن، پریدن ،رکاب زدن در سراشیبی ها ، به صورت آهسته و سریع را خواهید آموخت .همچنین مشاورانی نیز به شما کمک خواهند کرد که بهترین دوچرخه سواران دنیا می باشد از جمله:
Steve Peat, Nathan Rennie, Greg Minnaar و Eric Carter
مشخصات کیفیت به شرح زیر می باشد:
English | 720x576 | MPEG2 | 25fps 7000kbps | PCM 1536kbps | 4.37GB

Mozhgan بازدید : 639 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/On_Cooking.jpg

  در این فیلم آموزشی به نکاتی از اصول آشپزی پی خواهید برد.بررسی آماده سازی مواد اولیه تازه ، اطلاعات در مورد تاریخ انقضا مواد غذایی ، فواید آنها و نیز اطلاعات علمی در مورد غذا در این فیلم موجود است.همچنین در این فیلم مقدمه ای در مورد آشپزی حرفه ای ، ایمنی در آشپزی ، بهداشت تهیه غذا، تغذیه سالم ، دستورالعمل های آشپزی، ابزار و تجهیزات ، مهارت های استفاده از چاقو ، مواد غذایی آشپزخانه ، محصولات لبنی و دیگر نکات ضروری آشپزی اطلاعات فرا خواهید گرفت.
این فیلم آموزشی برای کسانی قصد دارند آشپزی را به صورت حرفه ای یاد بگیرند مناسب می باشد.
فرمت فیلم به صورت iso می باشد که می توانید به کمک نرم افزارهای درایو مجازی آن را اجرا نمایید.

Mozhgan بازدید : 339 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (1)

مشخصات این پک به شرح زیر میباشد :
Audio: MP3 128kbps | 44.1 Khz | 4 Channels
Video: AVI | XviD 1341kbps | 720 x 480 29.97fps | MP3 128kbps
Genre: e-Learning / Language / English
بخش های موجود در این پک عبارتند از :

Cambridge Advanced Learners Dictionary

در این بخش برای شما عزیزان نسخه جدید از دیکشنری پیشرفته و مجبوب Cambridge Advanced Learners را آماده کرده ایم ، که در حال حاضر کاربر پسند ترین دیکشنری میباشد.
این نسخه ویژگی های جدیدی را در خود گنجاده است ، گنجاندن کلمات جدید در دیتابیس برنامه   و  بخش های کمکی اضافی مثل نقشه ها ، تصاویر و... (دارای پنل اصلاح نامه برای کمک به فرهنگ لغت)

Cambridge Grammar for IELTS Student's Book with Answers and Audio CD

این قسمت دستور زبان IELTS برای پوشش کامل از دستور زبان مورد نیاز برای آزمون IELTS و توسعه مهارت های گوش دادن در همان زمان نیز میباشد.
این بخش شامل طیف گسترده ای از وظایف IELTS میباشد.
این بخش مانند یک آکادمی نیز میباشد نوشتن و گوش دادن و توضیحات مفید دستور زبان و واژه نامه دستور زبان میباشد.

Cambridge ielts 1 to 6 Series With Answers
Cambridge IELTS 7 - Book + Audio
Cambridge IELTS 8 - Book + Audio

این برنامه مجموعه ای از بهترین مواد برای تمرین انگلیسی نیز میباشد که از سیستم بین المللی آزمون زبان (IELTS) تهیه شده است که به خصوص برای انتشار توسط دانشگاه کمبریج سندیکای آماده شده است. با این برنامه دانش آموزان به خود یک فرصت عالی میدهند تا خود را آشنا با IELTS کنند و تمرین تکنیک های آن را انجام دهند برای آزمون های معتبر.

Cambridge IELTS1,2,3,4,5,6

در این بخش Cambridge IELTS از قسمت 1 تا 6 موجود میباشد که همراه با فایل صوتی و کتاب نیز میباشد.

CHECK YOUR VOCABULARY FOR IELTS

این بخش شامل یک کتاب الکترونیکی با فرمت پی دی اف نیز میباشد.
این کتاب به بررسی واژگان امتحانات نیز میباشد. این برنامه فراهم میکند به یادگیری بهتر و اصلاح و ساختن واژگان مورید نیاز برای گرفتن نمره بالا در آزمون IELTS.

English Grammar and Vocabulary References

در این بخش به یادگیری دستور زبان انگلیسی و یادگیری و مراجع واژگان پرداخته شده است که به صورت کتاب با فرمت پی دی اف نیز میباشد.

English Tests Material (GRE, TOEFL, IELTS, General English Improving Material

در این بخش به آزمونهای انگلیسی مواد (GRE ، TOEFL ، IELTS ، انگلیسی عمومی، بهبود مواد) پرداخته میشود.
(لهجه ، نظریه  واژگان)

Focus on Skills for IELTS Foundation ( Book and Audio CDs

محتوای این بخش برای تمرکز مهارتهای لازم برای امتحان IELTS نیز میباشد که همراه با کتاب و فایل صوتی نیز میباشد.
یک همراه ایده آل برای تمرکز بر IELTS ، این کتاب نیز می تواند به طور مستقل برای کوتاه / و به صورت فشرده دوره های قبل از IELTS استفاده می شود.

IELTS
IELTS 2

این کلمه مخفف International English Language Testing System می باشد که در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. این آزمون به نوعی یک آزمون ورودی برای کسانی است که می خواهند در محیط های انگلیسی زبان تحصیل یا کار کنند و یا قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان و استرالیایی را دارند.

IELTS BOOK

در این بخش به دانلود کتابهای IELTS نیز پرداخته شده است.

MAIN MATERIALS FOR IELTS
Study English IELTS Preparation

و همچینین + 2 فایل تصویری آموزشی برای این مجوعه که در پک آموزشی قرار دارد.

http://mihandownload.com/mypic/Saeed/1.jpg

Mozhgan بازدید : 394 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

http://mihandownload.com/mypic/Saeed/EncyclopediaBritannica2012.jpg

دانشنامه بریتانیکا دانشنامه‌ای است که اولین بار در سال ۱۷۶۸ در ادینبورگ منتشر شد و قدیمیترین دانشنامه موجود به زبان انگلیسی محسوب می‌شود. این دانشنامه در حال حاضر یکی از مهمترین و معتبرترین منابع به زبان انگلیسی به شمار می‌رود که تا به امروز ویرایش و انتشار آن ادامه یافته‌است. بریتانیکا توسط ۱۹ ویرایشگر تمام وقت و بیش از ۴۰۰۰ مشارکت‌کننده خبره، به رشته تحریر درآمده و در بسیاری موارد، علمی‌ترین و آکادمیک‌ترین دانشنامه دنیا، شناخته شده‌است.
مقالات بریتانیکا همچنین در طول سده‌های ۱۸ تا ۲۰ توسط مقاله‌نویسان خبره و با تجربه در زمینه‌های مختلف بازبینی شد و مورد تایید قرار گرفت و حتی گاهی برای تهیه مقالات آن تحقیقات گسترده‌ای انجام می‌شد. در این مدت بریتانیکا شهرت بسیاری را میان انگلیسی‌زبانان بدست آورد و دانشنامه منحصر به‌فردی به شمار می‌آمد، به طوری که در سدهٔ بیستم و در نسخه یازدهم این مجموعه مورد استفاده به عنوان یک مرجع معتبر برای افراد عادی و دانش‌پژوهان قرار گرفت.
هم اکنون بریتانیکا هم به صورت کتاب و لوح فشرده و هم در شبکه اینترنت موجود می‌باشد و اطلاعات آن مورد اعتماد بوده و می‌توان با اطمینان خاطر از آنها استفاده کرد.
بریتانیکا در اواخر سدهٔ هجدهم در ادینبورگ (پایتخت اسکاتلند) توسط کولین مک فورکوهار و با کمک اندرو بل و با نام مصطلح جامعه مردان متشخص منتشر شد.
ویلیام اسمیل، ویرایشگر این دانشنامه، هنگامی که ۲۸ ساله بود ۲۰۰ پوند بابت ارائه این دانشنامه در ۱۰۰ قسمت و سه مجلد دریافت کرد.
حسین ملک موسس کتابخانه و موزه ملی ملک، زمانی را صرف ترجمه دانشنامه بریتانیکا کرد که بعدها به علل نامعلومی از این کار منصرف شد. بخشی از این دانشنامه که به خط خود وی ترجمه شده بود، هنگام جمع‌آوری اطلاعات از خانه وی، برای تبدیل به موزه، در لابلای آثارش پیدا شد. از ماه اردیبهشت ۱۳۸۶، کار ترجمه فارسی دانشنامه بریتانیکا، توسط عبدالحسین سعیدیان، مترجم، محقق و استاد دانشگاه (مولف «دائرةالمعارف بزرگ نو» در ۱۰ جلد) و با تلاش گروهی از مترجمان، با هدف ارتقای فرهنگی جامعه جوان، اندیشمندان و محققان آغاز گشت.

keyvan بازدید : 221 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (2)

Css Reset

بسیاری از نمایشگر های  صفحات وب ( IE , FireFox ,Opera ,…  ) به صورت پیش فرض padding   و margin  های متفاوتی را مورد استفاده قرار می دهند . به دلیل استاندارد سازی و یکسان سازی نمایش صفحات وب برای تمامی نمایشگرها تمامی این padding  و margin  ها  به صورت یکسان در می آیند.

  1. body, div, h1, h2, h3, h4, h5, h6, p, ul, img {margin:0px; padding:0px; }
keyvan بازدید : 381 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

مرحله یازدهم – Side Bar :

ابتدا مستطیلی با ابعاد متناسب و با رنگ #d4d6d3  همراه با یک stroke  (  خط دور طرح در نرم افزار photoshop )  به اندازه ۱px  و رنگ #bebdbd ایجاد نمایید.

keyvan بازدید : 486 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

در این خود آموز شما خواهید توانست یک وب سایت با ساده ترین روش و به صورت مرحله به مرحله بسازید . این وب سایت بر طبق استانداردهای روز طراحی وب ساخته خواهد شد و شما این استانداردها را به ساده ترین روش و به صورت عملی فرا خواهید گرفت. در طول این خود آموز ملاحظه خواهید کرد که در چندین قسمت برای تصحیح کدهای اولیه به مراحل قبل باز خواهیم گشت که در طراحی به صورت عملی این امریست اجتناب ناپذیر .

متن خود آموز ، کدها و فایل گرافیکی این وب سایت نیز برای سهولت در یاد گیری شما دوستان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

آموزش کامل و گام به گام طراحی سایت

keyvan بازدید : 906 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)
این ویدئو آموزشی بیلیارد شامل ۳ بخش می باشد. بخش اول حاوی ۹۵ کلیپ آموزشی ورزش بیلیارد می باشد بخش دوم حاوی فیلم آموزشی ورزش بیلیارد توسط استاد بین الملی این ورزش می باشد.
بخش سوم نیز حاوی کتاب های جامع از ورزش بیلیارد به همراه کتاب های تمرین و آماده سازی این ورزش است.
 
 
http://up.tip-top1.ir/Pictures/pool_billiard.jpg

 

keyvan بازدید : 1437 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/Resolution_and_Mode.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه رزولوشن تصویر را در فتوشاپ تنظیم نمائید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست در مدت کوتاهی رزولوشن عکس ها را به میزان مناسبی تغییر دهید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 888 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/Photoshop_and_InDesign.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه از نرم افزارهای فتوشاپ و ایندیزاین استفاده کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست با نکات کاربردی و تکنیک های این و نرم افزار گرافیکی آشنایی یابید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 257 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/Using_Clipping_Masks.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا فونت های خود را با زمینه ای زیبا ترکیب کنید و به آن جلوه ای زیبا بدهید. در واقع این تنها کاری نیست که می توانید با لایه های ماسک انجام بدهید. برای نمونه همانطور که در تصویر مشاهده می کنید می توانید تصویر زیبایی را در پشت پنجره ای که بدون زمینه است قرار دهید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی و با روشی کاربردی ببا ابزار ماسک نرم افزار فتوشاپ کار کنید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 227 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/Smart_Filter_Layers.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید توانست به آسانی و با روشی کاربردی بیاموزید که چگونه از لایه های فیلتر فتوشاپ به بهترین روش استفاده کنید. در واقع با این فیلم می توانید بصورت هوشمندانه با لایه های فیلتر نرم افزار کار کنید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 297 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/Layer_Masking_Basics.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه با لایه ماسک کار کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی و با روشی کاربردی، به کار با لایه ماسک بپردازید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 246 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/Destructive_vs_Non_destructive_Adjustments.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه نور و کیفیت تصاویرتان را بدون داشتن تجربه تعدیل کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی و با روشی کاربردی، کیفیت تصاویر و عکس های خود را تنظیم نمائید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 249 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/Creating_Type_Layers.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه مدل لایه ها را در فتوشاپ ایجاد کنبد. به کمک این فیلم آموزشی در مدت کوتاهی با ایجاد نوع لایه ها آشنا می شوید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 1157 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (1)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/Dealing_with_the_Background_Layer.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه در انجام کارهای گرافیکی با لایه پشت زمینه کار کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست با تمامی موارد در این زمینه آشنا شوید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما الویت کدام مطالب نسبت به بقیه بیشتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 604
  • کل نظرات : 144
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1590
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 200
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 2,087
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 6,309
  • بازدید ماه : 2,282
  • بازدید سال : 81,226
  • بازدید کلی : 941,146