loading...
tip-top

keyvan بازدید : 444 جمعه 29 دی 1391 نظرات (1)

دانلود مجموعه آموزشی اصول استراتژی و برنامه ریزی وب سایت ها

 

.

Web Site Strategy and Planning دانلود مجموعه آموزشی اصول استراتژی و برنامه ریزی وب سایت ها.

Web Site Strategy and Planning

در مجموعه آموزشی استراتژی و برنامه ریزی وب سایت، جن کارمر نشان می دهدکه موارد بیشتری بجز اجرا برای ساخت یک وب سایت وجود دارد.
او شرح خواهد داد که چطور باید یک برنامه ریزی انجام شود تا مطمئن شویم محصول نهایی مطابق با نیازهای مشتری است.
جن توضیح میدهد چطور باید فناوری مناسب برای طراحی انتخاب نمود ، آیا از یک سیستم مدیریت محتوا باید استفاده کرد یا سیستم استاتیک، و چطور باید محتوا و گرافیک را سازمندهی کرد.

او نشان می دهد که چگونه  یک طرح پروژه(پروپزال) که شامل قیمت گذاری و نقاط عطف است ، به مشتری نشان میدهد که کار در حال انجام است
او همچنین در مورد  اندازه گیری موفقیت طرح از طریق تجزیه و تحلیل و بازخورد کاربر بحث می کند.

سر فصل ها:
نقشه برداری از استراتژی کسب و کار
تعیین تکنولوژی مناسب
استفاده از HTML ایستا در مقابل CMS در طراحی
انتخاب cms مناسب
انتخاب تیم مناسب، شامل طراحان و مشاوران بهینه سازی
اندازه گیری موفقیت طراحی

و…

.

برای مشاهده جزئیات و دانلود این آموزش، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

————————–

حجم: 107 مگابایت | Size: 107 MB

زبان: انگلیسی | Language: English

پسورد: |

Password: |www.p30learning.com

.

keyvan بازدید : 577 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (1)

تکنولوژی وب2 (web2) چيست؟

وب2 چيست؟ الگوهاي طراحي و مدل‌هاي تجاري براي نسل بعدي وب‌
ماهنامه شبکه - شماره 63
اشاره :
تركيدن حباب دات كام در پاييز 2001 نقطه عطفي براي وب بود. استنباط بسياري از افراد ‌اين بود كه وب بيش از حد در كانون توجه قرار گرفته است و‌اين حقيقت را گوشزد مي‌كردند كه ظاهرا ً رشد انفجاري و پس از آن ركود و نزول، ويژگي مشترك تمام انقلاب‌هاي تكنولوژيك است. ‌اين ركود و نزول معمولا هنگامي‌رخ‌ مي‌دهد كه فناوري روبه‌پيشرفت، جايگاه خود را در صحنه تجارت تثبيت كرده است، هجوم مردم به‌سوي مدعيان ارائه فناوري تمام شده است، نمونه‌هاي واقعا موفق، توانايي‌هاي خود را نشان داده‌اند، و جامعه كم كم تفاوت‌ها را درك مي‌كند. مفهوم "وب2" در يك نشست هم‌انديشي بين O' Reilly وMediaLive International زاييده شد. در‌اين جلسه Dale Dougherty، يكي از پيشگامان وب و معاون موسسه O' Reilly، خاطر نشان كرد كه نه تنها نمي‌توان وب را "سقوط كرده و شكست خورده" دانست، بلكه با توجه به‌انواع كاربردهاي جذاب و جديد و سايت‌هايي كه تعداد آن‌ها همه روزه و با سرعتي عجيب افزايش مي‌يابد، وب از هر وقت ديگري مهم‌تر شده‌است. مسئله ديگر ‌اين است كه به‌نظر مي‌آيد همه شركت‌هايي كه‌اين ركود ناگهاني را با موفقيت پشت سر گذاشته‌اند، وجه مشتركي دارند. اگر قبول كنيم كه سقوط دات‌كام نقطه عطفي را براي وب مشخص مي‌كند،‌آيا مي‌توان مفهومي ‌مثل "وب2"را براي فعاليت‌هاي بعد از‌اين سقوط به‌كار برد؟ شركت‌كنندگان در‌اين نشست بر سر‌اين موضوع به‌توافق رسيدند و به‌اين‌ترتيب، كنفرانس وب2 (www.web2con.com) سربرآورد. در خلال يك سال و نيمي‌كه از آن زمان مي‌گذرد، مفهوم "وب2" به‌خوبي جا افتاده است و نتايج جستجوي آن روي گوگل به‌بيش از 5/9 ميليون مورد بالغ مي‌شود. ولي هنوز اختلاف نظر‌هاي بسياري درباره معناي اصلي وب2 وجود دارد. به‌طوري كه بعضي‌ از صاحب‌نظران آن را در حد يك شعار تبليغاتي بي اهميت مي‌بينند و بعضي ديگر آن را به‌عنوان يك موضوع عمومي‌ قبول مي‌كنند. اين مقاله سعي مي‌كند معناي وب2 را به‌وضوح روشن كند و آن‌را شرح دهد.
نويسنده: Tim O' Reilly  
در اولين كنفرانس ما منظور خود را از وب 2 با چند مثال نشان داديم:
البته‌اين فهرست محدود به‌همين موارد نيست. ولي چه چيزي موجب مي‌شود ما يك برنامه‌كاربردي  يا راه‌حل  را به‌عنوان "وب1" و ديگري را به‌عنوان "وب2" در نظر بگيريم؟ پاسخ به اين سوال بسيار اهميت دارد. چراكه تبِ وب2 آنچنان گسترده شده است كه حتي بعضي از شركت‌ها در حال حاضر از آن به‌عنوان يك شعار براي بازاريابي استفاده مي‌كنند. در حالي‌كه بسياري از‌اين شركت‌ها حتي نمي‌دانند وب2 چيست. از طرفي پاسخ به‌اين سوال بسيار دشوار است. چون بسياري از‌اين شركت‌هاي تازه‌كار كه به استفاده مبتذلانه از عبارت‌هاي تبليغاتي عادت دارند، اصلا وب2 نيستند و در عين حال بعضي از برنامه‌هاي ‌كاربردي‌اي كه ما به‌عنوان وب2 معرفي كرده‌ايم، مثلNapster و BitTorrent، را حتي نمي‌توان دقيقا يك برنامه‌ كاربردي تحت‌وب يا Web Application دانست. قدم اول ما براي پاسخ به‌اين سوال، يافتن اصولي است كه در نمونه‌هاي موفق وب1 و در نمونه‌هاي جالب برنامه‌هاي ‌كاربردي‌ جديد وب2 ديده مي‌شود.

keyvan بازدید : 338 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

آموزش فتوشاپ2

درقسمت قبل باکمی از فتوشاپ آشنا شدیم حالا به ادامه مطلب توجه فرمایید.

نحوی بر عکس کردن محدوده ای انتخابی:
منوی Select\Inverse معادل Shift+Ctrl+I
نحوی تغییر اندازه برای بخش انتخابی:
2 حالت دارد1- کار فقط برای نمایش در مانیتور است.
                 2- کار برای چاپ فرستاده می شود.
Ctrl+T
Edit\free Transform
Edit\Transform\Scale
..........
نحوی ذخیره کردن فایل:
1-File\Save
2-Save As…
ذخیره کردن فایل با نامی دیگر یا در مسیری دیگر..........
PSD
بهترین پسوند برای فتوشاپ،کاربا تمام لایه ها به صورت لایه مجزا ذخیره می شود.
BMP
لایه ها را یکی می کند اما از کیفیت عکس کم نمی کند.
JPEG
بدترین پسوند.لایه ها را یکی می کند،حجم فایل را کم می کند،از کیفیت کار کم می شود،و یک لایه سطحی از عکس ذخیره می شود.بدترین برای عکس های قالب چاپ می باشد.

keyvan بازدید : 269 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود کتاب الکترونیکی آموزش تصویری نرم افزار WinRAR
کتاب الکترونیکی آشنایی کامل با نرم افزار فشرده ساز WinRAR که به صورت فیلم آموزشی برای دوستان تهیه شده است. این نرم افزار قدرتمند یکی از بهترین نرم افزارهای فشرده ساز میباشد. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z و بسیاری دیگر از فرمتهای رایح میباشد. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما الویت کدام مطالب نسبت به بقیه بیشتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 604
  • کل نظرات : 144
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1590
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 1,772
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 5,597
  • بازدید ماه : 15,011
  • بازدید سال : 93,955
  • بازدید کلی : 953,875