loading...
tip-top
keyvan بازدید : 964 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (125)

http://up.tip-top1.ir/Pictures/Down_and_Dirty_Tricks.jpg

در این کتاب الکترونیکی شما با ترفندها و حقه های حیرت انگیز نرم افزار قدرتمند فتوشاپ آشنا می شوید که به کمک آن می توانید یک کاربر حرفه ای فتوشاپ باشید. در این کتاب با ساخت اکثر جلوه‌ هایی که در عکس ها، فیلم های تلویزیونی، مجلات و وب می ‌بینید، آشنا خواهید شد و قدم به قدم با کمک تصاویر رنگی یاد خواهید گرفت که چه قدرتی با امکانات بی نظیر فتوشاپ پیدا خواهید کرد. شما در این کتاب بصورت گام به گام و بصورت کاملا تصویری دقیقا خواهید دید که این کارها چگونه انجام خواهد گرفت. شاید کارهای بزرگ در نگاه اول سخت باشند، اما وقتی اسرار آن را بدانیم بسیار آسان تر و لذت بخش تر خواهد بود. این کتاب با فرمت PDF بوده شامل 362 صفحه می باشد.

keyvan بازدید : 305 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (1)

http://up.tip-top1.ir/Pictures/3d_text_in_Photoshop_CS5.jpg

من قبلا هم یه آموزش دیگه واسه متن های 3D گذاشته بودم ولی خوب اون تموم کارهاش در فتوشاپ انجام نمیشد ولی این آموزش رو که تو سایت میهن دانلود پیدا کردم و برای شما عزیزان قرار دادم تموم کار ها در فتوشاپ CS5 انجام میشه. و تو این آموزش قصد داریم شما را با ابزارهای 3D جدید و نیز ابزار جدید Repoussé نرم افزار Photoshop CS5 پیشرفته آشنا کنیم. به کمک این آموزش که در قالب یک فایل PDF و در سطح پیشرفته تهیه شده است می توانید با کمک ابزارهایی که در متن آموزش توضیح داده شده است، متن هایی در یک فضای کاملا سه بعدی طراحی کنید. همچنین می توانید با استفاده از blending mode ها و ماسک های موجود در نرم افزار فتوشاپ در کمترین زمان ممکن افکت های جذاب و مختلفی ایجاد کرده و از آن ها لذت ببرید. این را هم بدانید که شما برای تکمیل این طرح به یک ساعت زمان نیاز دارید.

Mozhgan بازدید : 363 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

سلام کتاب زیر شامل اسکیس معماران بوده که در شش قسمت به مقایسه اسکیس ها و همچنین روشهایی برای ابراز تفکر معماران میپردازه که نویسنده کتاب  اینها رو آغاز گفتگو برای معماران  میدونه...... مطالعه یا دیدن عکس های کتاب خالی از لطف نیست .

منبع: http://abbas-valadi.persianblog.ir

Mozhgan بازدید : 510 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

کتاب زیر یکی از مهمترین کتاب ها در زمینه نورپردازی ساختمان میباشد که توسط یکی از طراحان نورپردازی ساختمان تالیف شده است.کتاب به شرح و نحوه نورپردازی بعضی از ساختمانها میپردازه و توضیحاتی هم در مورد جزئیات نورپردازی میده..

منبع: http://abbas-valadi.persianblog.ir

Mozhgan بازدید : 292 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود کتاب سلامتی راهنمای پزشکی گیاهخواران

این بار در تک بوک دانلود کتاب رایگان “ راهنمای پزشکی گیاهخواران ”  ویرایش سوم را برای شما قرار داده ایم. این کتاب، در واقع تألیفی است از مقالات و پرسش و پاسخ هایی که از وب سایت دکتر زرین آذر، متخصص تغذیه در آمریکا جمع آوری شده است. این کتاب شامل دو بخش “مقالات” و “پرسش و پاسخ” است که در بخش اول، مقالات دکتر زرین آذر در مورد مزایای رژیم غذایی گیاهخواری و تغذیه ی طبیعی، معایب آزمایش روی حیوانات، مضرات مصرف گوشت، لبنیات و تخم مرغ، فلسفه ی بهبودی و روزه ی آب آورده شده و در بخش دوم پرسش و پاسخ ها در زمینه ی درمان بیماری های مختلف مانند بیماری های قلبی، بیماری های دستکاه گوارش، سرطان، دیابت، چاقی، بیماری های کبدی، بیماری های کلیوی، سردرد و میگرن، و سؤالات متداول در زمینه ی تغذیه و سلامتی گنجانده شده اند.
منبع: http://www.takbook.com

 

Mozhgan بازدید : 1597 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (1)
دانلود رایگان کتاب آموزش طراحی کاریکاتور

در این کتاب علاقه مندان طراحی کاریکاتور و طنز با نحوه طراحی کاریکاتور و طنز با مداد بصورت تصویری آشنا میشوند.
منبع: http://www.takbook.com

 

Mozhgan بازدید : 341 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود رايگان كتاب نكته هايي درباره لپ تاپ

کتابی که پیش روی شماست کتابی کامل و کاربردی در مورد کامپیوترهای قابل حمل یا لپ تاپ است. در این کتاب به موضوعات مختلف لپ تاپ مانند تعمیر، امنیت فیزیکی،  گارانتی، لوازم جانبی لپ تاپ و ... پرداخته شده است که منبع کاملی برای کسانی است که از این نوع کامپیوتر ها استفاده میکنند و میخواهند اطلاعات خود را درمورد لپ تاپ افزایش دهند.
برخی از عنوان های کتاب:
- تعمیر و نگهداری لپ تاپ
- پورت های لپ تاپ
- لوازم جانبی
- و...
همچنين اين كتاب مناسب كساني است كه ميخواهند يك لپ تاپ مناسب بخرند و با ان كامل آشنا شوند.
منبع: http://www.takbook.com

 

Mozhgan بازدید : 316 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان کتاب مرجع اموزش html و xhtml

در طول حیات نسبتا کوتاه وب، تکنولوژی های مختلفی به منظور ایجاد صفحات اینترنتی معرفی شده اند. اما در این میان نمی توان از نقش مهم و اساسی HTML به عنوان شالوده و آغازگر وب که در عین سادگی در یادگیری از اهمیت فراوانی در خلق صفحات اینترنتی برخوردار است چشم پوشی کرد. اگر از من بپرسید می گویم تسلط بر تمامی مفاهیم و جنبه های این زبان نشانه گذاری برای یک طراح وب از نان شب هم واجب تر بوده! و برای خلق صفحات اینترنتی زیبا و منطبق بر اصول از ملزومات ورود به عرصه طراحی وب است. جزوه پیش رو که در راستای برگزاری دوره های اختصاصی و حرفه ای طراحی وب به همت انجمن علمی مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل تهیه شده است شما را با بسیاری از ویژگی های این زبان پرطرفدار و دوست داشتنی آشنا خواهد کرد. این جزوه از روی برترین و محبوب ترین مراجع آموزش HTML حال حاضر دنیا همچون: کتاب The Ultimate HTML Reference نوشته Lan Lioyd، Beginning HTML , XHTML , CSS and Javascript نوشته jon Duckett ، سایت پر آوازه ی w3schools و البته تجربیات شخصی نویسنده آن، احمد بادپی، ترجمه و تالیف شده است. همچنین لازم به ذکر است به منظور پوشش آخرین نسخه ارائه شده از این زبان یعنی HTML 5 از کتاب AbookApart HTML5 For Web Designers نوشته jeremy keith کمک گرفته شده است.

منبع: http://www.takbook.com

keyvan بازدید : 992 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (1)

 

كتاب الکترونیکی آموزش آیین نامه راهنمایی رانندگی و نرم افزار راهنمایی رانندگی
به كمك این نرم افزار آموزشی می توانید نمونه آزمون راهنمایی و رانندگی را با خاطری آسوده در منزل تجربه نمایید... نرم افزار راهنمائی و رانندگی همراه با آزمون رایانه ای نرم افزاری مناسب برای هنرجویان متقاضی گواهینامه ب یک با استفاده از این برنامه میتوانید با نمونه سوالات آزمون راهنمائی و رانندگی آشنا شوید. آشنایی با نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی رانندگی، انجام آزمون آزمایشی از سوالات آیین نامه، سنجش سرعت و دقت كاربر در پاسخگویی به سوالات، آشنایی با انواع علایم راهنمایی و رانندگی، آشنایی با قوانین حق تقدم و عبور از تقاطع ها توجه به رشد روز افزون معضلات ترافیك بر آن شدیم تا نرم افزاری جهت بالا بردن فرهنگ ترافیك و توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی قرار دهیم.

 

برای اطلاعات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید

Mozhgan بازدید : 8055 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)

 سنگفرش هر خیابان از طلاست

اثر کیم وو چونگ
خلاصه ای از کتاب در 26 صفحه
سنگفرش هر خیابان از طلاست: راهی بسوی موفقیت واقعی
این کتاب را "کیم"، یکی از بهترین کارآفرین‌های بین‌المللی گروه دوو، نوشته است. کتاب مجموعه‌ای از مقالات کوتاه او، خطاب به جوانان کره‌ای است و یک پیام جهانی را دربر دارد؛ این که کار، هیجان‌انگیزتر از تفریح است. کیم در جهان کسب و تجارت کشور کره، موقعیت ممتازی دارد. اشتیاق وی برای کار از او در میان همکارانش چهره‌ی تمام‌عیاری ساخته است که او را "توسا" به معنی استاد می‌نامند.
وی در کتاب ضمن بیان تاریخچه‌ای از وقایع زندگی خویش راه‌های جدیدی را برای اتخاذ تصمیم‌های بزرگ، به دست آوردن وام‌های کلان، پایان دادن به جلسات کاری طولانی، استخدام دستیاران بزرگ و بسیاری کارهای دیگر نشان می‌دهد.

منبع: http://ketabnak.com

keyvan بازدید : 947 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود کتاب راهنمای تنظیم دادخواست های حقوقی

دادخواست شکوائیه‌ای است که به مراجع قضائی به صورت نوشتاری یا گفتاری عرضه می‌شود. در ایران، دادگاه‌ها موظفند بدون عرضه دادخواست از سوی افراد ذینفع، به دعوی‌ها رسیدگی نکنند. دادخواست‌های دریافتی باید به زبان فارسی ،به صورت کتبی و بر روی برگ‌های چاپی ویژه‌ای تهیه شود.

 

مشخصات

فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 347
حجم فایل: 10.4 مگابایت
منبع: پی سی دانلود

keyvan بازدید : 894 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (1)
دانلود کتاب اثبات وجود خدا

مسئلهٔ اثبات وجود خداوند همواره به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم کاوش‌های فلسفی مطرح بوده‌است، و در طول تاریخ، فلاسفهٔ متعلق به مشرب‌های فکری مختلف، به بیان و سنجش استدلال‌هایی له یا علیه وجود خدا پرداخته‌اند.در کتاب حاضر به مسئله اثبات وجود خدا به صورت کامل و واضح پرداخته است.

 

keyvan بازدید : 1357 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود کتاب آموزش نرم افزار Maple 9.5

نرم افزار Maple یکی از نرم‌افزارهای مشهور ریاضی است.نام آن به معنی درخت افرا (درختی شبیه چنار) است که عکس برگ آن بر پرچم کانادا وجود دارد. دلیل این نام‌گذاری نوشته‌شدن این نرم‌افزار در دانشگاه‌های کانادا خصوصاً دانشگاه واترلو است.میپل نرم‌افزاری بسیار قوی در زمینهٔ ریاضی است که کار عملی ۱۰۰ دانشجو بوده است.

 

keyvan بازدید : 538 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (1)

همه چیز در مورد فتوشاپ - How to Do Everything Adobe Photoshop CS4

آموزش فتوشاپ |361 صفحه | 10.6 مگابایت | همراه با پیش نمایش | فرمت Pdf

یکی از منابع مهم جهت آموزش نرم افزار فتوشاپ کتاب های الکترونیک یا همان Ebook ها می باشند که اگر اندکی به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید براحتی قادر خواهید بود نکات آموزش فراوانی را از این گونه کتاب ها دریافت کنید. در این کتاب مباحث آموزشی مانند آشنایی با محیط کلی فتوشاپ، آموزش کار با لایه در فتوشاپ، کار با رنگ ها در فتوشاپ، انتخاب و ابزار انتخاب در فتوشاپ، کار با عکس ها و ایجاد افکت های ویژه در فتوشاپ و... مطرح می شود.

keyvan بازدید : 854 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (1)


آموزش ساخت باکس های فانتزی - Origami Boxes

آموزش ساخت باکس های فانتزی | 71 صفحه| 17.3 مگابایت | فرمت Pdf


ori به معنای "تازدن" و gami به معنای "کاغذ" می باشد. در اینجا هدف خلق یک اثر هنری با استفاده از الگوهای هندسی و تازدن کاغذ است. در اُریگامی از تعدادی راه محدود برای تازدن کاغذ استفاده می شود اما وقتی که آنها را ترکیب کنیم به طرح هایی پیچیده می رسیم. عموما این طرح ها با یک ورقه کاغذ چهارگوش شروع می شوند که گاهی رنگ دوطرف کاغذ متفاوت است و معمولا بدون بریدن یا چسباندن اقدام به خلق اثر می شود.
محبوب ترین کشور در زمینه اُریگامی ژاپن است. گاهی مواقع از بریدن کاغذ در خلق این آثار هنری استفاده می شود.
این کتاب الکترونیکی جالب به آموزش تا زدن کاغذ و ایجاد جعبه های کادویی زیبا و فانتزی پرداخته است که کاربران خلاق می توانند برای خود باکس های زیبا و فانتزی ایجاد کنند.

keyvan بازدید : 310 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)


 هنر کاغذ و تا، آموزش ساخت اشیاء - Oregami Books

آموزش جذاب ساخت اشیاء فانتزی | 5.37 مگابایت | فرمت Jpg


در این کتابچه الکترونیک با نحوه ساخت اشیایی مانند کلاه، سبد، قاب، آباژور و... آشنا می شوید و مشاهده می کنید که چطور با لوازم و اشیا به ظاهر ناکارآمد می توان لوازم و ابزار کارآمدی طراحی نمود که مرحله به مرحله همراه با تصاویر هر مرحله براحتی قادرید آموزش ها را فرا بگیرید و به کار گیرید.

keyvan بازدید : 352 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)


آموزش نرم افزار فلش با اکشن اسکریپت - Flash CS4 with Action Script

این کتاب آموزشی برای هر طراح حرفه ای مشغول به کار در دنیا از فن آوری های وب و یا چند رسانه ای ، فلش می باشد ، در این کتاب اطلاعاتی در مورد چگونگی استفاده از فلش و اکشن اسکریپت را به طور موثر حیاتی است، با استفاده از فلش می توان تصاویر زیبا و انیمیشن های خوب طراحی کرد.

keyvan بازدید : 380 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

دوستان ویژوال بیسیک.نت با ویژوال بیسک قاطی نکنید این یه زبان تحت وب هست

TAVABE VISUAL BASIC دانلود رایگان کتاب آموزش توابع ویژوال بیسیک.نت (Visual Basic.Net)

نام آموزش : آموزش توابع (Function) ویژوال بیسیک.نت (Visual Basic.Net)

حجم : KB  820.30

منبع : www.ebook.tarikhema.ir

keyvan بازدید : 704 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/thumb/a/a8/VB1.png/200px-VB1.png

ویژوال بیسیک یکی از پر مخاطب ترین زبان های برنامه نویسی است و به خاطر شئ گرا بودن مهبوبیت بالایی پیدا کرده و کار با حالا از نظر من که برنامه نویس با همین برنامه هستم خیلی راحت و یادگیری اون برای مبتدی ها هم جذاب و راحته

این یه کتاب آموزشی از ویژوال هست ولی به زودی یه کتابی کامل که خودم دارم می نویسم رو منتشر میکنم پس یا این کتاب شروع کنین و بعد با کتاب من ( مرتضی فرد صفاری ) خوب با این زبان آشنایی پیدا کنید البته کتاب من چند جلد خواهد بود

اگه می خواین در مورد ویژوال بیسیک از زبان ویکی پدیا بدونین به ادامه مطلب برین

لینک مستقیم دانلود هم در ادامه مطلب

لطفا نظر یادتون نره

keyvan بازدید : 941 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

نام کتاب : لیلی ومجنون

نویسنده : نظامی گنجوی

باز نویسی : امین بابایی پناه

حجم : 898 کیلو بایت

تعداد صفحات:205

منبع : http://qawami.rozblog.com

 

برای دانلود به ادامه مطلب برید. لطفا نظر یادتون نره

keyvan بازدید : 501 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب آموزش 40 تردستی جالب و زیبا

این کتاب مجموعه‌ای از 40 فوت‌ و‌ فن شعبده بازی است که بیش ‌تر آن ‌ها را می‌ توانید با وسایل روزمره‌ای که در اغلب خانه ‌ها پیدا می‌ شوند، انجام دهید. با یادگرفتن هریک از این تردستی‌ ها می‌ توانید تماشاگران خود را سرگرم کرده و آن ‌ها را مات و متحیر سازید. اما برای مهارت در این چشم‌ بندی ‌ها می ‌بایست دستورالعمل ‌های مصور و قدم ‌به ‌قدم آن ‌ها را به دقت مطالعه کرده و برای تسلط بر هر کدام به تمرینات مداوم بپردازید تا به سطح کامل از مهارت و تسلط در اجرای آن ‌ها برسید، و آن‌گاه خود را برای یک نمایش از عملیات محیر‌العقول شعبده ‌بازی آماده کنید. فقط یادتان باشد که فوت‌ و ‌فن‌های شعبده ‌بازی را باید محرمانه نگه دارید و هرگز راز کارهای خود را برای دیگران افشا نسازید! ؛ این کتاب مفید را بطور رایگان از وب سایت tip-top دریافت نمایید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما الویت کدام مطالب نسبت به بقیه بیشتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 604
  • کل نظرات : 144
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1591
  • آی پی امروز : 235
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 2,006
  • باردید دیروز : 1,924
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,658
  • بازدید ماه : 27,755
  • بازدید سال : 106,699
  • بازدید کلی : 966,619