loading...
tip-top

keyvan بازدید : 444 جمعه 29 دی 1391 نظرات (1)

دانلود مجموعه آموزشی اصول استراتژی و برنامه ریزی وب سایت ها

 

.

Web Site Strategy and Planning دانلود مجموعه آموزشی اصول استراتژی و برنامه ریزی وب سایت ها.

Web Site Strategy and Planning

در مجموعه آموزشی استراتژی و برنامه ریزی وب سایت، جن کارمر نشان می دهدکه موارد بیشتری بجز اجرا برای ساخت یک وب سایت وجود دارد.
او شرح خواهد داد که چطور باید یک برنامه ریزی انجام شود تا مطمئن شویم محصول نهایی مطابق با نیازهای مشتری است.
جن توضیح میدهد چطور باید فناوری مناسب برای طراحی انتخاب نمود ، آیا از یک سیستم مدیریت محتوا باید استفاده کرد یا سیستم استاتیک، و چطور باید محتوا و گرافیک را سازمندهی کرد.

او نشان می دهد که چگونه  یک طرح پروژه(پروپزال) که شامل قیمت گذاری و نقاط عطف است ، به مشتری نشان میدهد که کار در حال انجام است
او همچنین در مورد  اندازه گیری موفقیت طرح از طریق تجزیه و تحلیل و بازخورد کاربر بحث می کند.

سر فصل ها:
نقشه برداری از استراتژی کسب و کار
تعیین تکنولوژی مناسب
استفاده از HTML ایستا در مقابل CMS در طراحی
انتخاب cms مناسب
انتخاب تیم مناسب، شامل طراحان و مشاوران بهینه سازی
اندازه گیری موفقیت طراحی

و…

.

برای مشاهده جزئیات و دانلود این آموزش، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

————————–

حجم: 107 مگابایت | Size: 107 MB

زبان: انگلیسی | Language: English

پسورد: |

Password: |www.p30learning.com

.

keyvan بازدید : 963 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (125)

http://up.tip-top1.ir/Pictures/Down_and_Dirty_Tricks.jpg

در این کتاب الکترونیکی شما با ترفندها و حقه های حیرت انگیز نرم افزار قدرتمند فتوشاپ آشنا می شوید که به کمک آن می توانید یک کاربر حرفه ای فتوشاپ باشید. در این کتاب با ساخت اکثر جلوه‌ هایی که در عکس ها، فیلم های تلویزیونی، مجلات و وب می ‌بینید، آشنا خواهید شد و قدم به قدم با کمک تصاویر رنگی یاد خواهید گرفت که چه قدرتی با امکانات بی نظیر فتوشاپ پیدا خواهید کرد. شما در این کتاب بصورت گام به گام و بصورت کاملا تصویری دقیقا خواهید دید که این کارها چگونه انجام خواهد گرفت. شاید کارهای بزرگ در نگاه اول سخت باشند، اما وقتی اسرار آن را بدانیم بسیار آسان تر و لذت بخش تر خواهد بود. این کتاب با فرمت PDF بوده شامل 362 صفحه می باشد.

keyvan بازدید : 304 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (1)

http://up.tip-top1.ir/Pictures/3d_text_in_Photoshop_CS5.jpg

من قبلا هم یه آموزش دیگه واسه متن های 3D گذاشته بودم ولی خوب اون تموم کارهاش در فتوشاپ انجام نمیشد ولی این آموزش رو که تو سایت میهن دانلود پیدا کردم و برای شما عزیزان قرار دادم تموم کار ها در فتوشاپ CS5 انجام میشه. و تو این آموزش قصد داریم شما را با ابزارهای 3D جدید و نیز ابزار جدید Repoussé نرم افزار Photoshop CS5 پیشرفته آشنا کنیم. به کمک این آموزش که در قالب یک فایل PDF و در سطح پیشرفته تهیه شده است می توانید با کمک ابزارهایی که در متن آموزش توضیح داده شده است، متن هایی در یک فضای کاملا سه بعدی طراحی کنید. همچنین می توانید با استفاده از blending mode ها و ماسک های موجود در نرم افزار فتوشاپ در کمترین زمان ممکن افکت های جذاب و مختلفی ایجاد کرده و از آن ها لذت ببرید. این را هم بدانید که شما برای تکمیل این طرح به یک ساعت زمان نیاز دارید.

keyvan بازدید : 1004 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/Pictures/Whitening_Teeth.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا سفیدی دندان ها را در عکس افزایش دهید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست با روشی کاربردی دندان های خود را سفیدتر از قبل نمائید که این عامل موجب زیبایی شما در عکس خواهد شد. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 879 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/Pictures/Retouching_Skin.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه پوست نقاط مختلف بدون همچون صورت را در فتوشاپ روتوش کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی و با روشی کاربردی به روتوش چهره که یکی از کاربردی ترین و در عین حال پر طرفدارترین قسمت کاربردی فتوشاپ می باشد بپردازید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 267 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/Pictures/Put_a_Logo_On_a_Shirt.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا لوگوی مورد نظرتان را روی لباس یا تیشرت خود حک کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی و با روشی کاربردی لوگوی مورد نظرتان را روی لباس خود قرار دهید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 324 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/Pictures/Full_Lips.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه لب را در تصویر پرتر نشان دهید تا باعث افزایش زیبایی در تصویر شود. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی لب را در تصاویر پر تر نمائید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 1007 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/Pictures/Facial_Contouring.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا به چه ترتیب صورت خود را در تصاویر برجسته کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی و با روشی کاربردی صورت خود را در تصاویر برجسته نشان دهید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 359 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/Pictures/Eye_Lashes_and_Eye_Liner.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه بر روی مژگان و ابروهای چهره کار کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی و با روشی کاربردی مژه ها و ابروهای خود را جداب تر از همیشه کنید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 269 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/Digital_Tattoos.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت روی چهره یا پوست خود خالکوبی کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست با روشی کاملا کاربردی خالکوبی های زیبایی روی چهره یا بدنتان کنید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 331 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/Color_Space.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه وسعت رنگ را در تصاویرتان تنظیم کنید. در واقع با این کار، عکس شما ظاهری شفاف تر و زیباتر به خود می گیرد. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 257 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/Building_Illustrator_Logos_into_Photoshop.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه لوگوهای Illustrator را در فتوشاپ طراحی کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی از لوگوهای Illustrator در فتوشاپ استفاد نمائید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 219 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/Adding_Blush.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا به چه صورت به چهره خود سرخی صورت اضافه کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی و با روشی کاربردی صورت خود را در تصاویر سرخ نشان دهید که این کار مخصوصا در آرایش و جذابیت خانم ها تاثیر مهمی دارد. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 311 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/3D_Filmstrip.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه از تصاویر خود نوار فیلم سه بعدی بسازید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی و با روشی کاربردی به خلق نوار فیلم سه بعدی بپردازید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 664 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/Using_Photoshop_Shapes_in_Illustrator.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه از ابزار شیپ فتوشاپ در نرم افزار Illustrator استفاده کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی و با روشی کاربردی از شیپ فتوشاپ در Illustrator استفاده کنید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 553 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/Setting_Up_Colors.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، این موضوع را می آموزید که چگونه رنگ ها را در نرم افزار فتوشاپ تنظیم کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی و با روشی کاربردی رنگ تصاویر را تنظیم کرده تا کیفیت و جذابیت عکس هایتان افزایش یابد. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 295 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/Saving_Versions_in_Layer_Comps.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، با ذخیره ورژن ها در ترکیبات لایه آشنا می شوید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست با روشی کاربردی ترکیبات لایه ها را بر روی نسخه های تصویریتان ذخیره نمائید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 244 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (1)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/Creating_Photoshop_Layers_from_Illustrator.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا لایه های فتوشاپ را در نرم افزار Illustrator خلق کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی به ایجاد لایه های فتوشاپ در این نرم افزار گرافیکی بپردازید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 359 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/Color_Effects.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، با اثرات رنگ روی تصاویر آشنا می شوید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست با روشی کاربردی تاثیرهای رنگ را روی تصاویرتان بیاورید تا مشاهده کنید که چگونه می توان از تصاویر ساده، تصاویری زیبا و حرفه ای ساخت. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 1445 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/Resolution_and_Mode.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه رزولوشن تصویر را در فتوشاپ تنظیم نمائید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست در مدت کوتاهی رزولوشن عکس ها را به میزان مناسبی تغییر دهید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 888 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/Photoshop_and_InDesign.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه از نرم افزارهای فتوشاپ و ایندیزاین استفاده کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست با نکات کاربردی و تکنیک های این و نرم افزار گرافیکی آشنایی یابید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 258 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/Using_Clipping_Masks.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا فونت های خود را با زمینه ای زیبا ترکیب کنید و به آن جلوه ای زیبا بدهید. در واقع این تنها کاری نیست که می توانید با لایه های ماسک انجام بدهید. برای نمونه همانطور که در تصویر مشاهده می کنید می توانید تصویر زیبایی را در پشت پنجره ای که بدون زمینه است قرار دهید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی و با روشی کاربردی ببا ابزار ماسک نرم افزار فتوشاپ کار کنید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 228 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/Smart_Filter_Layers.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید توانست به آسانی و با روشی کاربردی بیاموزید که چگونه از لایه های فیلتر فتوشاپ به بهترین روش استفاده کنید. در واقع با این فیلم می توانید بصورت هوشمندانه با لایه های فیلتر نرم افزار کار کنید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 298 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/Layer_Masking_Basics.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه با لایه ماسک کار کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی و با روشی کاربردی، به کار با لایه ماسک بپردازید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 247 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/Destructive_vs_Non_destructive_Adjustments.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه نور و کیفیت تصاویرتان را بدون داشتن تجربه تعدیل کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی و با روشی کاربردی، کیفیت تصاویر و عکس های خود را تنظیم نمائید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 250 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/Creating_Type_Layers.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه مدل لایه ها را در فتوشاپ ایجاد کنبد. به کمک این فیلم آموزشی در مدت کوتاهی با ایجاد نوع لایه ها آشنا می شوید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 1157 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (1)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/Dealing_with_the_Background_Layer.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه در انجام کارهای گرافیکی با لایه پشت زمینه کار کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست با تمامی موارد در این زمینه آشنا شوید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 463 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures3/Advanced_Settings_with_Type_Layers.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه به لایه های خود در فتوشاپ تنظیمات پیشرفته اعمال کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به لایه ها تنظیمات پیشرفته بدهید و آنها را طبق سلیقه خود در آورید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 231 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/Organizing_Your_Layers.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه لایه های فتوشاپ را مرتب کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست در هنگام کار با فتوشاپ، لایه های خود را سروسامان دهید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 227 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/Layers_and_Transparency.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، که در واقع شما را با بخش های مختلف فتوشاپ آشنا می کند، با لایه ها و شفافیت آن آشنا می شوید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 502 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/Saving_Layers.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه لایه های ایجاد شده در فتوشاپ را ذخیره کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست در مدت زمان کوتاهی ذخیره کردن لایه های موجود در فتوشاپ را بیاموزید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 258 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/Custom_Brushes.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت که به چه صورت در نرم افزار فتوشاپ براش بسازید. در این فیلم آموزشی با ساختن براش فتوشاپ آشنا می شوید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 269 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/Bonus_When_Not_To_Make_a_Selection.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، می آموزید که به چه صورت رنگ تصاویرتان را با دقت بالایی تغییر دهید. در این فیلم آموزشی خواهید آموخت که رنگ اشیا موجود در عکس ها را تغییر دهید، بدون آنکه کسی بتواند رنگ اصلی آن را تشخیص دهد. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 321 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/Basic_Compositing.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت که به چه صورت دو یا چند تصویر را در یکدیگر ترکیب کرده و یک تصویر جذاب و جدید خلق کنید. به کمک این فیلم آموزشی می توانید به آسانی و با روشی اصولی چند تصویر را در هم ادغام کنید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 657 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/GUI_Improvements.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت که چگونه رابط گرافیکی میان خود و فتوشاپ را بهبود بخشید. در این فیلم آموزشی می آموزید تا با تنظیماتی که اعمال می کنید، به چه صورت کار با فتوشاپ CS4 را آسان تر از قبل کنید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 286 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/Bonus_Extract.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه بخشی از تصویر را از درون تصویر اصلی بیرون بکشید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست با دقت بالا و با روشی کاملا کاربردی قسمت ها و اشیا مورد نظر در تصاویر را استخراج کنید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 772 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/Tools_and_Options.jpg

 

در فیلم آموزشی این مطلب، با چگونگی استفاده از ابزارها و تنظیمات فتوشاپ آشنا می شوید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 632 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/Retouch_Part_2.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت که چگونه تصاویر و عکس های خود را روتوش کنید. در این فیلم آموزشی با روتوش حرفه ای عکس آشنا می شوید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

keyvan بازدید : 537 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/Retouch_Part_1.jpg

در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت که چگونه تصاویر و عکس های خود را روتوش کنید. در این فیلم آموزشی با روتوش حرفه ای عکس آشنا می شوید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما الویت کدام مطالب نسبت به بقیه بیشتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 604
  • کل نظرات : 144
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1590
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 723
  • باردید دیروز : 1,919
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,521
  • بازدید ماه : 13,935
  • بازدید سال : 92,879
  • بازدید کلی : 952,799